به چالش کشیدن قوانین نیوتون

crazy and lovely girls

من و زندگی و تنهایی

به چالش کشیدن قوانین نیوتون

 برخی ادمها را نمیدانم چه دروجودشان نهفته که وقتی به زندگیت می ایند همراهشان هم وابستگی میاد هم دلبستگی!

وقتی که هستند،هستند و وقتی هم نیستند هستند بودنشان وزن داره نبودنشان هم وزن داره!

لامصبها قوانین نیوتون رو به چالش کشیده اند...!!



نظرات شما عزیزان:

ali njr
ساعت14:24---23 شهريور 1391

سلام



من به تازگي وبلاگي با عنوان ""bahalkade"" راه اندازي کرده ام.



ازتون دعوت ميکنم به وبلاگ من يه سري بزنين و نظرتون رو درباره وبلاگ و اين که چه مطالبي در وبم قرار بدم به من بگين



در ضمن اگر هم به تبادل لينک با من تمايل داريد ميتونيم تبادل لينک داشته باشيم

اگر هم عضو وبم بشي يا كد بنرم رو توي وبت بزاري كه خيلي ممنون ميشم

منتظر حضور و نظرات ياري کنندتون هستم

راستي وب خيلي جالبي داري

::ممنون::


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  چهار شنبه 22 شهريور 1391ساعت 1:14  توسط sahar